Full fart!

Idag är det en härlig tisdag - inte sant?! Jag ska snart iväg till jobbet och köra en företagsklass på morgonen. Sen iväg och uträtta lite ärenden, bland annat låna nya böcker på biblo. Jag börjde för ett par dagar sedan läsa "28 timmar på ett dygn - en karriärmammas dagbok" men har faktiskt slutat läsa den. Det är inte ofta jag avbryter mitt i en bok, men med denna blev det så. Orsak? Har man som jag rätt lätt för att bli stressad och redan har full fart i mitt eget liv - ja då pallar jag inte att läsa om en person som stressar på ännu mer! Jag blir stressad av att läsa sånna böcker och det är ju inte riktigt meningen då de böcker jag läser ska vara avkoppling. Låter kanske lite skumt, att man kan  bli stressad av en bok, men så är det så nu ska jag läsa någon annan istället! I eftermiddag ska jag nog plugga lite och sedan ikväll är det dags för klass nr två - Bodypump, som är vick för en  kollega som är på höstlov. Ha en härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback