Fredag!

Idag tog vi sovmorgon till halv nio, sedan kom faster förbi med en stor påse frukt från hennes egen trädgård. Vi följde med henne till en tyg- och tapetaffär ute i Taberg som var helt fantastisk! Massor med märkes tapeter, tyger och inredningprylar - mitt ute i ingenstans! Hon gav oss sedan skjuts till A6. Där gick vi på IKEA och diverse teknikaffärer tills jag hittade ett fodral till min nya laptop. Lunch åt vi också som var god.



Nytt laptopfodral

Vi åkte sedan in till stan och träffade mina kompisar, sedan fikade vi på Malmborg's och promenerade hemåt. Vi stannade på Hemmakväll och hyrde kvällens underhållning - Push, Wolverine och The Lazarus project. Nu lagar vi middag, det blir laxfjärilar med ungsstekta rotfrukter, sallad och hollandaisesås. Mysigt att ikväll bara ta det lugnt och skönt!

Rosa bandet-bakelse på Malmborg's med jordgubbsmousse och marsipan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback