Confused

Dagarna nu för tiden är så långa att gårdagensmorgon känns som evigheter sedan. Vi är i skolan från tidig morgon till det är dags att gå och träna på kvällen. Men det är roligt! För att orka hålla igång tar jag ofta med mig både lunch och middag till skolan, gjorde det både igår och idag till exempel. På morgonen packar jag ner mina matlådor, frukt med mera och ränner runt lite och gör mig klar. Strax innan avfärd mot skolan går jag till frysen och tar fram det jag ska laga till middag. Oftast lax eller kyckling. Denna läggs sedan i kylen. Påväg till skolan eller någon gång under dagen kommer jag oftast på - vad håller jag på med egentligen? Jag tar fram det jag ska laga till middag, men middagen har jag redan med mig i matlåda... ? Förvirrad är det rätta ordet... Laxen eller kycklingen får snällt vänta på att bli middag nästa dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback