Borta bra...

...men hemma bäst! Vad skönt det är att vara hemma bland sina egna möbler och porslin, bland familjen. Jag kom upp sent i torsdags och igår hann vi med en sushilunch, promenad, handling och sedan paltmiddag hos svärföräldrarna. På kvällen såg vi filmen Valkyria med Tom Cruise som var riktigt bra! Intressant att se andra världskriget från en annan synvinkel är den vanliga (judar i koncentrationsläger). Rekommenderas starkt!

Idag har vi varit en sväng på stan, en sväng ut till Heden och sedan bara myst ( = jag somnade i soffan). Är fortfarande mer förkyld än frisk, vilket är jättetråkigt. Hostar massa slem och har ont i halsen. Dock ingen feber! Tråkigt nog fick jag ta beslutet att inte åka på morgondagens Nike konvent i Umeå, vilket var planen. Känns jättetråkigt, men med tanke på mitt tillstånd så är träning inte att tänka på. Visst mår jag mycket bättre än i måndags, men jag är inte frisk än.

Måste bara hylla Norrbotten lite grann - så vackert det är på hösten! Rimfrost på marken, nollgradigt, träd med röda och gyllenelöv, klarblå himmel med vacker höstsol. Så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback