16:49

När man sitter o tänkter och tänker och inte kan komma på någon rubrik blir det en sån som ovan. Kort och gott helt enkelt. Sitter och väntar på att klockan ska gå så att jag kan fara iväg till gymet, är på skolan fortfarande. Har ätit rester från helgen till middag, lax och hemgjort potatismos och hollandaisesås och sallad. Mycket gott! Rester behöver ju faktiskt inte vara tråkiga, utan kan vara riktigt gott! Idag hoppas jag på och längtar efter att ett paket ska vänta på mig när jag kommer hem - i det ligger slutdelen till min mixerstav. Jag tog med mig "motorn" i handbagaget när jag flög ner för en dryg vecka sen, men kunde inte ta med delen med kniven så klart. Knivar är inte så poppis på flygplan har jag hört. Det kan tyckas ta lite  länge för paketet att ta sig ner - en vecka! - men det beror på att Ricard inte kom ihåg att posta det förrän i helgen. När det väl kommer ska jag göra goda fruktsmoothies och ta med som mellanmål! Drack en på Wayne's Coffee för några veckor sedan med äppeljuice, jordgubbar och mango som jag tänkte återskapa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glöm inte att det är is i smoothien också ;) den är nästan ännu godare med hallon/mango :)

2009-10-12 @ 19:06:13
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback