Pasta till middag

Idag hade jag ingen inspiration till middag samtidigt som jag var så sugen på allt möjligt - sushi, hemgjord pizza, parmesanost, chokladbakelser.... ja you name it! Detta berodde väl till största del på att min blodsockernivå sjunkigt lite för lågt och plötsligt vill man äta allt. Jag hade inte tagit upp något ur frysen på morgonen så det slutade med ett snabbt besök på Ica där jag inhandlade färsk ravioli, soltorkade tomater och mozarella ost. Jag hackade även ner en avokado så var middagen klar! Snabbt och smarrigt! Vardagslyx, lite väl lyxigt när man har perfectly good pasta hemma i skåpet redan - men någon gång ibland ska väl även en student få lyxa till det.... :)



Till vänster ser ni senaste numret av "Film på bio", en gratis tidning som man kan hämta på SF:s biografer. Jag tog den när jag var där och hämtade ut biljetter till NEW MOON som vi ska se på måndag. Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback