Oinspirerad

Idag kände jag mig otroligt oinspirerad. Vår lektion ställdes in då föreläsaren var sjuk. Istället hade vi klassråd och gjorde uppgifter. Sedan satt jag en stund på skolan och läste en bok vi hade i uppgift att läsa. Klockan gick och det blev eftermiddag och jag kände bara att jag orkar inte gå någonstans. Jag lämnade inte skolan förrän vid halv fem tiden och strosade då runt på stan en stund och kollade potentiella julklappar. Mathandling och sedan knatande upp för backen. Suck! Tråkigt med sånna här dagar. Men det är ju bara jag som kan förändra mitt humör och ta tag i något roligt att göra, så jag har väl egentligen bara mig själv att skylla. I vanliga fall hade jag nog farit och tränat, men jag bestämde mig för att vila idag då jag har rätt ont i foten efter  helgen i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback