Mat!

Efter kvällens pass (överkroppstyrka ca 45 min + afro 60 min) åt jag rester från lunchen till middag - idag blev det ungstekta potatisar och morötter och  kyckling i sås. Såsen gjorde jag på mjölk, redning, några vitlöksklyftor, en skvätt citronsaft och smakade sedan av med salt, peppar, cayennepeppar och paprikakrydda. Blev gott! Middagstips inför imorgon!

Påtal om mat jag har kommit på att jag är en riktigt periodare. Just nu är jag inne på kokta ägg - helst ett varje morgon med kaviar till. Koktid ca 5 min så att gulan fortfarande är liiiite lös. Smoothies är också en favorit just nu, speciellt en som jag gör på äppeljuice, jordgubbar och mango. Mums! För ett par månader sedan var det yoghurt med "färska bär" (frysta och upptinade) och flingor som var frukostens bas. Konsigt, är det inte, hur man kan ändra sig med jämna mellanrum? Det ger ju dock variation i vardagen så det är ju roligt! Får se hur länge denna period håller och vad som kommer näst... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback