Lång dag

Natten till idag sov jag över 12 timmar - var så trött igår! Och uttråkad, för jag har ingen tv... Jag var för trött för att läsa och för trött för att orka leta reda på något program på Internet att se, så det blev sängen istället. Vilket var rätt skönt! Idag har vi haft en lång dag i skolan med föreläsning om försäljning som var både intressant och givande! Att det finns så mycket duktiga människor, jag blir så imponerad! Jag får jobba på att en dag göra andra människor imponerade genom min kunskap :)

Efter skolan var det Afro som gällde för hela slanten! Huja, jag  kände av träningsvärk efter lördagens pass i rumpan... Benlåtarna på nya Bodypumpen är inte nådiga. Ska bli kul att köra igång med nya releaserna om ett par veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback