Härligt kvartal igår

Igår var jag som sagt på kvartalsutbildning i Linköping och det var så klart både roligt och nyttigt! Tränaren Pernilla (som jag inte kört med förut) var duktig och mycket trevlig. På Bodystepklassen var vi runt 12 stycken och på Bodypumpklassen kring 40 st! Idag har träningsvärken som väntat kommit, främst i ben och rumpa...

När jag skulle hem igen höll jag nästan inte på att göra det! Jag satte mig i fel busskur (kliver man av på ena sidan, borde man ju gå på på andra sidan...) och efter 15 min väntande på en buss som inte kom (för att jag satt på fel sida) ringde jag trafikupplysningen för Östgötatrafiken och fick hjälp att komma på rätt buss och ta mig in till stan igen. Vilken pärs! Men trafikledaren jag pratade med var supertrevlig och sansad så det hela slutade bra... Sen var mitt tåg 15 minuter försenat, men det kunde jag ju inte veta i förväg, så jag kunde stressa ner lite väl framme på stationen. Nu vet jag i alla fall till nästa gång hur lokalbussarna i Linköping fungerar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jadu, vissa saker är ju inte helt logiska verkar det som! ;)

2009-11-30 @ 19:58:12
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback