Gyminvigning!

Jag var lite tidig på jobbet idag så jag hann med 12 minuter på trappmaskinen före mina pass och invigde därmed min nya MP3! Den funkar väldigt bra måste jag säga. Armbandet (som sätts runt överarmen) sätt bra på plats och det var lätt att byta låt eller höja volymen. Hörlurarna (som sitter med en båge runt örat) satt bra på plats hela tiden och åkte inte ur örat som vanliga lätt kan göra. Nu återstår det bara att se hur de sitter fast när jag kör styrkeövningar, men det ska nog gå bra det med!

Efter trappmaskinen så körde jag core och Bodypump. Kändes bra båda två faktiskt. Jag plockade dock bort runt ett kilo på varje armlåt då jag är rätt öm i överarmen från vaccinet igår. Nu har jag just ätit kvällsfika och det blev två mackor med skinka och tomat samt ett kokt ägg  med kaviar och en kopp grönt te. Jag köpte ett nytt bröd från Pågen (i think) som heter Müsligoda som var mycket gott! Dessutom hade de en kupong på just det brödet så det var ju ett plus :)

Nu blir det dusch o sen sova, hoppas på en rejäl dos skönhetssömn inför morgondagens tenta...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback