Allt för min syster

Nu blir det mys i mörkret med en ny bok jag lånade idag - Allt för min syster - som handlar om en flicka som tagits fram för att bli en genetisk matchning till sin syster som har leukemi. Hon bestämmer sig för att stämma sina föräldrar för att få rätt att bestämma över sin egen kropp, som fungerar som en reserv åt den sjuka systern. Bra än så länge! Till det en kopp rooibos te, chocolate addict, som  faktiskt smakar en del choklad o är gott!




Koppen är egentligen Ricards sen många år, men jag tiggde till mig den när jag flyttade. Den är så god att dricka ur, bästa koppen någonsin! O sen tänker jag på honom varje gång jag använder den, inte helt fel det heller... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback