You are your own limit

Igår såg jag en gammal Nikeannons med orden "You are your own limit". Jag satt och funderade en stund och insåg att jag läst orden många gånger men aldrig riktigt funderat på innebörden. You are your own limit. Det är så sant! Oftast sätter man sina egna gränser och alldeles för ofta så kretsar tankarna kring två ord - tänk om. Tänk om det blir si eller så. Jag är expert på att tänka och grubbla och tänker oftast alldeles för mycket och det är ju så klockrent - You are your limit. Tag med dig detta, det ska jag göra, och kom ihåg att det är du som sätter dina gränser och att ingenting är omöjligt att åstadkomma.

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Jag har ofta tänkt i de banorna, utan att ha läst just denna rad. Men det är så sant som det är sagt. Må gott!

2009-07-30 @ 22:30:52
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback