29 juli - vad fort tiden går

Har ni tänkt på att juli snart är slut, vilket innebär att det blir augusti och med andra ord snart höst! Vad fort den här sommren har gått. Svisch så är den förbi och hösten är här. Hittills har sommaren varit bra, förutom vädret då, och jag ser nu framemot den 10 augusti då jag jobbar min sista dag - efter det är jag ledig tillsammans med Ricard i sex hela dagar, vilken lyx! Jag längtar. Dessutom kommer min syster hem veckan efter, då är även jag ledig. Kan man få ett bättre avslut på sommaren?!


Kommentarer
Postat av: Annelie K

Låter som ett perfekt avslut på sommaren! =)

2009-07-30 @ 22:28:51
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback