28 juli - slut

Hemkommen från träning (Bodypump och core) och jag är så trött! Tyvärr blev middagen sen vilket resulterade i att jag åt ca 45 min innan första passet, vilket inte alls är bra på något sätt - tömd på energi och massa mat i magen. Hade dock tänkt två gånger på val av mat och åt lax med bulgur, vilket är förhållandevis snabb smält. Det gick bra att köra, riktigt bra! Dock var det kvavt och varmt och jag upplevde att många deltagare kämpade på och tyckte det var jobbigt just därför, men det är ju svårt att göra något åt det... förutom att försöka hålla dörrarna stängda för ventilationens skull. Man får väl helt enkelt stå ut på sommaren! Efter kvällsfika (två ostmackor, ett glas juice, en skål jordgubbar och en kopp te) är det nu dags att hoppa i duschen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback