28 juli - inte ett moln...

Vilket underbart vackert väder det är idag! Man kan ju inte annat än bli glad när man vaknar til solsken! Tyvärr spenderar jag min tisdag bakom stängda dörrar på jobbet och får blott skymta solen genom ett litet fönster... Okey, så illa är det väl inte men det känns tungt att jobba när det är så vackert väder. Hoppas på att det håller i sig så att det även är fint vecka 33 och 34 då jag är ledig. Ikväll ska jag köra Bodypump och core, ser mycket framemot det! Så skönt att träna och använda sina muskler efter en stillasittande dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Ja, visst är det skönt att låta musklerna jobba efter sådana arbetsdagar!

2009-07-30 @ 22:27:40
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback