Trött efter träning

Om man är trött efter träningen har man väl gjort rätt, right? Jag är helt slut. Väntar just nu på att äggen ska koka klart så jag kan stoppa i mig ägg och mackor till kvällsfika behöver fylla på med energi!

Kom på idag att det är fredag imorrn, rätt logiskt då det är torsdag idag, och efter fredag kommer lördag o sen söndag... ja ni fattar, snart är det en ny vecka och det är sista dagarna i skolan innan jul o sen är det jullov!!! Ja, ni har förstått det - jag har hemlängtan! Men före det ska helgen klaras av och den lär gå fort då jag har massor med roliga planer, och skulle jag mot förmodan bli sysslolös har jag som sagt tenta på onsdag.

Nu är nog äggen klara. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback