Snöigt och härligt!

Vilket väder det har varit idag, snöyra och en del minusgrader. Rätt så härligt faktiskt :) På morgonen promenerade jag ner till Step In och körde ett spinningpass med högstadieungdomarna från Korpenskolan, var riktigt kul! De är så klart en aning slamsiga och motivationsnivån är inte den högsta för samtliga, men de var som en frisk fläkt och påminde mig om min högstadietid. Speciellt eftersom jag träffade min gamla gympalärare!

Sen bar det av till Luleå där vi åt lunch hos pappa, sprang lite  på stan och sedan vände åter till Boden. Lasagnemiddag hos Ricards mamma (sååå gott!) och sedan Bodystep som jag teamade tillsammans med Frida på. Riktigt roligt! Svettigt, glada deltagare, roligt koreografi - ja, allt stämde! Perfekt avslutning på kvällen innan jag promenerade hem till lghten igen. Ricard hade kokat te som jag fick värma mig med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback