Klossar bytta!

Ikväll har jag lärt mig att byta bromsklossar på min cykel, inte fy skam! Henrik, som jag delar kök och toalett med, är en hejare på att byta klossar så nu har han lärt mig och alla  fyra är bytta! Två fördelar i en alltså - 1, jag sparade 500 kr och 2, jag lärde mig att byta så att jag kan göra det nästa gång.

Passen gick superbra idag, fick positiv feedback efter kommunpasset så det var roligt! På pumpen tog jag dock ut mig rejält så jag var knäckt när jag skulle cykla hem, illamåendet stod mig upp i halsen. Men efter en banan och lite choklad tog jag mig hela vägen upp för backen. Konstigt det där, men jag var väl inte helt i energibalans och det i kombination med ett hårt pass blev för mycket. Men väl hemma, när mellanmålet gått ut i kroppen, mådde jag bra igen. Tänk vad mat spelar roll när man tränar! Till kvällsfika gjorde jag en omelett med massa cocktailtomater och mozarellaost...mmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback