Hemma!

Nu är jag hemma i Boden, så skönt! Snöovädret i Sthlm ställde till lite problem så vi var 50 min sena från Arlanda innan vi äntligen kunde landa i ett mycket kallt Luleå (-20 grader!). Mamma mötte på Kallax så klart och vi for en sväng in i Luleå innan vi åkte hem till Boden. Middag bjöd svärföräldrarna på och det var så roligt att träffa dom igen, speciellt barnen! Efter middagen fick jag äntligen se Ricards nya lägenhet och jag gillar den! Planlösningen är bra för en etta och jag tycker den är lite charmig. Den är ju rätt gammal, men inte gammal på ett ofräscht sätt utan mer gammal på ett charmigt sätt! Dock är det fortfarande inte helt iordning då jag måste gå igenom några kartonger som ska sorteras upp.

Idag då, ja jag tänkte träna på eftermiddagen och sedan ska vi ut till mamma i Heden och äta ikväll. Fram tills dess ska jag öva lite på koreografin till Bodystepen och kanske gå ner till stan en sväng o luncha med mummy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback