Händig man

Varför är Den Händige Mannen I Mitt Liv 130 mil bort när man behöver honom som mest? Jag måste nämnligen byta bromsklossar på min cykel (cyklar tydligen extremt mycket utför, har lyckats slita ner alla fyra sen 25 september...) och har noll koll på hur man gör! Men en sak är säker - jag tänker inte betala verkstaden 500 kr för att göra det plus 260 kr i kloss-kostnad. Nepp, de småländska snåla dragen gör sig påminda!

Tur är dock att jag har en Snäll Händig Man där hemma som har utlovat telefonsupport samt bildspel på hur jag ska göra, så kanske går det vägen... Hallå, jag fick ju faktiskt MVG i träslöjd en gång i tiden - must count for something?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback