Flyttdag

Idag gick jag upp kl 8.00 och packade det sista inför flytten. Sen kom min faster vid tio-tiden och vi körde ner väskor, kartonger och  påsar till mitt nya hem som är ett rum på 4x4 meter på andra våningen med egen balkong i söderläge, delat kök och badrum med badkar. Känns så bra! Jag flyttar in på riktigt efter nyår, tills dess får jag förvara mina saker där. Sedan hämtade vi de väskor jag ska ha med mig hem över julledigheten (jag lär få övervikt...) och körde de till Emelies lägenhet. Tillbaka åkte jag sedan och städade ur mitt rum, tog med mig mina cyklar och promenerade ner för backen. Backen slipper jag i fortsättningen, hurra!


Det blev en hel del som ni ser. Bara den stoora ryggsäcken och resväskan får följa med hem över jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback