2009

Vad gjorde jag egentligen 2009, vad var bra och vad var mindre lyckat? Dags att se tillbaka och minnas!
Kopiera listan och gör en likadan själv, även om du inte vill dela den med resten av världen kan det kännas nyttigt att göra en för sin egen skull!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Påbörjade utbildningen Hotel & Restaurang Management och flyttade i och med det från Boden till Jönköping! Övningskört motorcykel. Svarat i telefonen på en teknisk support.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Har inte haft nyårslöften på flera år.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En kusin fick en liten flicka!
4. Dog någon som stod dig nära?
En släkting.
5. Vilka länder besökte du?
Finland. Och Sverige.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Frisk kropp fri från problem! Och mer pengar…hoppas på att jag vinner på Triss snart!

7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Kommer alltid att minnas när jag fyllde 20 år, min och Ricards fyra års dag som vi firade med en weekend i Stockholm och musikalen Cats, våra minisemestrar med hoj i somras, när jag och Ricard var upp till Storforsen i somras – så romantiskt! Mitt sista pass på  Step In, som jag teamde med Ehlin – minns fortfarande gåshuden på bicepslåten! J Flytten till Jönköping glömmer jag så klart inte heller i första taget.



8. Vad är det bästa som hänt dig år 2009?

Att jag kom in på skolan, tog chansen och tackade ja!

9. Största misstaget?
Att jag inte insåg i tid att det var en riktig inflammation jag hade i benhinnorna, borde slutat hoppa och studsa tidigare.

10. Största framgången?

Att jag blev antagen till skolan. Att jag fick alla rätt på första tentan! Att jag fick min Bodyattack-licens!
11. Bästa köpet?
Min nya cykel! Har använt den non-stop hela hösten!
12. Vad spenderade du mest pengar på?

Resor hem, teknik (ny dator, mobil, kamera, mp3).
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Antagningsbeskedet. Då var jag så glad att jag grät, faktiskt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Nickleback - Gotta be somebody

Beyonce – Single ladies

3 doors down – Let me be myself

15. Hur tillbringade du julen?

Med nära och kära

16. Blev du kär i år?

Nej den fanns redan där och håller sig lika stark

17. Favoritprogram på tv?
How I met your mother, utan tvekan!

18. Bästa boken du läste i år?

Försvunna symbolen

Bara vanligt vatten

Allt för min syster

En förtjusande man

19. Årets bästa film?

Twilight och New Moon!
20. Vilka blir dina nyårslöften?

Kommer nog inte att ge några i år heller.

21. Andra saker som jag kommer ihåg från 2009:

Jag tog mod till mig och permanentade håret och hittade äntligen en frisyr jag trivs i!

Jag arbetade heltid!

Jag övningskörde för tung motorcykel

Det var ett jordskalv i Luleå när jag satt på Telia supporten

Jag o mamma o lillasyster var ut till Mockträsk och plockade jordgubbar i fullkomligt hällregn!
tjejmilen

Att jag för första gången i mitt liv har gjort tentor och skrivit rapporter.

Mina nya, underbara vänner nere i Jönköping! Utan er skulle livet där nere bli bra tråkigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback