Semester!

Om ett par timmar slutar jag, min sista arbetsdag idag, och då blir det semester! Ricard hämtar upp mig och sedan tar vi hojarna styr söderut, var vi hamnar får vi se! Riktigt skönt med semester ska det bli! Vi får se hur mycket jag kommer hinna/orka/vilja/ uppdatera bloggen under semestern, kanske tittar jag in en snabbis här och där medans vi surfar efter ställen att bo på, saker att göra eller för att fylla på kontokortet ;) En riktigt härlig vecka önskar jag er alla, för det tänker jag försöka ha!


Utanför Bureåkyrka på vår minisemester för några veckor sedan

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Ha en riktigt härlig semester!

2009-08-14 @ 18:57:55
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback