Så deprimerande

Rubrikerna på söndagens dagstidningar följer ett mönster - "sola NU för på tisdag är det över". Och på tisdag börjar min semester. SUCK! Jag intalar mig själv att vädret inte är allt, men det är trots allt rätt mycket. Men vi ska trotsa regnet. Jag SKA ha semester och jag ska INTE spendera den hemma. Punkt slut. Min semestervecka på 6 dagar har varit en ljuspunkt i flera veckor nu och den släpper jag inte. Även om alla vädrets makter är emot mig! Och det finns ju ett plus med att det regnar - vi kanske inte behöver sova i tält varenda natt... :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Och min (andra) semester har börjat nu! Suck så irriterande att de nu lovar skitväder ;-P! Men jaja som du säger; vädret är ju inte allt :-).

2009-08-09 @ 16:44:54
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Annelie K

Ni får det säkert jätteskönt ändå. Och bara för att solen försvinner behöver det ju inte spöregna =)

2009-08-09 @ 20:34:07
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback