Plugg o träning

Efter tre timmars klurande och skrivande blev vi klara med uppgiften som ska in på söndag - skönt! Dessutom tror vi att det blev riktigt bra också :) Jag fick sedan skjuts på Emelies pakethållare till gymmet där jag testade på core och Bodypump, så skönt att träna! Coren var en blandning med bollar och hantlar och var rätt bra, kommer defenitivt ha träningsvärk imorgon. Bodypumpen var bra, men jag saknade teknikinstruktioner och pepp från instruktören. Visst, jag behöver det väl inte direkt, men jag tänkte på de andra kunderna... Fast det är klart, en del tycker väl det är skönt när instruktören är mer tyst än pratglad! Jag hade ätit lite dåligt under dagen så jag blev extra trött på pumpen (av fel anledning) men klarade det ändå.  Nu ser jag framemot en varm dusch o en varm säng...!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken tur att du är där nu då som kan peppa en o är pratglad du kan ju säkert vika på pumppassen. Ha en skön helg bruden!!

2009-08-28 @ 08:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback