Ny vecka

Så har en ny vecka börjat, min sista vecka hemma i Boden före jag flyttar söderut...! Idag ska jag hinna med en hel del roligt, har jag tänkt. Jag har precis varit barnvakt till Ricards småsyskon och snart ska jag iväg på massage till min favorit massör Erika. Sedan ska jag till Arbetsförmedlingen och anmäla mig arbetslös, vilket jag faktiskt nu är för första gången i mitt liv. Eller mittemellan två sysselsättningar kan man väl säga. Sen blir det att handla lite och baka! Ska göra en underbar (hoppas jag!) sommartårta - kan avslöja att den innehåller både choklad och jordgubbar...! Idag kommer även min storasyster upp, ska bli kul att träffa henne! Kvällen kommer sedan att avslutas med ett Activiopass Bodystep på Step In som jag ska köra för en sjuk kollega.

Igår vickade jag på Bodystep och det var såå kul! Jag hade inte räknat med att köra några fler Bodysteppass i Boden innan flytten, vilken bonus! Så klart är det alltid tråkigt när kollegor är sjuka och behöver hjälp, men jag är glad att jag kan ställa upp eftersom jag så gärna kör! Otroligt tungt och svettigt var det igår också. Många deltagare också vilket gjorde att det blev ett härligt drag på passet!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är glad o tacksam att du hoppade in med lite Bodystep för snart ser man dig ju inte mer eller inte lika ofta!! Jag tror Jönköping har lite mer jobb att erbjuda än Boden så jobb får du nog!!

2009-08-17 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback