Lite nytt

Häromdagen anlände ett paket från H&M och denna gång hade jag endast beställt två plagg som jag även kom  att behålla. Kommer ihåg förra vintern då jag och Ricard tillsammans hade beställt för uppemot två tusen kronor..! Fast mycket var till honom, hans garderob behövde verkligen ett lyft den gången. I år när jag satt och bläddrade igenom katalogen slog det mig att jag inte alls behöver speciellt mycket nya kläder. En annan sak är ju dock vad man vill ha. En sak jag ska investera i denna höst är ett par jeans som är loose fit, det behöver jag faktiskt! Jag använder Ricards just och och det är nog inte så poppis att dra med dom till Jönköping. Men jeans, det får jag söka i affärerna. Sist jag köpte jeans gjorde jag det på Jeansterminalen i Luleå och det var riktigt bra service måste jag säga! Får dock se om jag köper jeans här uppe eller när jag kommer ner utbudet är nog rätt stort där nere. Hur som helst, mina nyförvärv denna gång från H&M blev en t-shirt i organisk bomull (älskar dom två jag redan har) samt en blus som ni ser nedan. Lite lös passform runt magen på denna blus, samt en  dekorativ rosett vid ringningen. Helt klart ett Annelie-plagg!


Kommentarer
Postat av: Combattjejen

Jättefin!

2009-08-03 @ 21:27:48
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback