Godmorgon!

Godmorgon! Åh vilken härlig morgon! Strålande sol och klarblå himmel. Ricard körde med mig till jobbet imorse (hoj så klart) så jag får övningsköra så mycket som möjligt. Riktigt härligt att köra i det här vädret! Sen så är det så klart trist att sitta inne och jobba...men vi har en härlig terass dit man kan fly på rasten :) Längtar till ikväll och det Bodypumppass jag ska köra då, hoppas på många motiverade deltagare även om vädret är strålande. Det ska bli skönt att röra på sig efter att ha suttit stilla åtta timmar.

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Tyvärr hade jag inte möjlighet att vara med på passet ikväll... Hoppas att det var riktigt svettigt och kul! Önskar dig en god natt och en härlig start på fredagen =)

2009-08-06 @ 22:31:44
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback