Galet mycket

Ojoj just nu känns det som att det är galet mycket att göra, men det är väl mest för att jag är ovan! Har ju ett bra tag nu bara haft jobbet att tänka på, nu blir det fler bollar att hålla i rullning. Vi har fått två stycken uppgifter i skolan, en som ska vara klar på söndag och en på måndag. Till den ena ska vi läsa en bok, som dock inte så är tjock, innan vi kan göra uppgiften. Puh! Ikväll ska jag börja med den första, som är en uppgift i Karriärplanering, och sedan ska jag ta mig an boken som faktiskt verkar rätt bra. Imorgon ska vi träffas (det är ett grupparbete) och spåna och diskutera. Alla är taggade och laddade så det ska bli riktigt roligt att komma igång nu!

Sedan så ska jag packa inför flytten på lördag och förhoppningsvis hinna träna lite. På lördag är det som sagt flytt och eventuellt besök hos en kompis på kvällen (beroende på hur långt jag hinner med skolarbetet). På söndag ska vi eventuellt till IKEA, än en gång - beroende på hur det går med skolarbetet. Fullt upp med kul! Självdisciplin är min bästa vän från och med nu ;)

Jag kan också berätta den glada nyheten att jag på lördag ska gästinstruera ett Bodysteppass! SÅÅÅ roligt! Jag har även tre andra pass inplanerade de kommande veckorna. Jippie! Är så glad att jag har fått in en fot!

Man ska inte skriva ett långt inlägg att man har mycket att göra o sen sitta här och slösa tid, så tack och hej för denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback