Fullt ös

Morgonen började tidigt (tycker jag iaf) kl 8.00. Upp, åt frukost och sprang runt som en skållad råtta (skojar inte!) i lägenheten och fixade lite av det mesta  - tvätt, disk, plockade undan, med mera.... Klockan 9.00 kom mamma och syster och plockade upp mig och vi for iväg för att öva på systers nya steppass. Gick rätt bra, fick dock ont i benen efter ca 40 min (inte så konstigt när jag har kört Bodystep två dagar i rad...) och vilade sista minuterna. Efter det åkte jag på stan och express handlade, innan syster  x 2 plus mamma kom för att fika. Vi kollade på semesterbilder och åt supergoda hälsomuffins.

Eftermiddagen har gått i fikats-tecken då jag har bakat en tårtbotten till imorgon (då kommer släkten o fikar) samt lagt ihop tårtan till ikväll (då mina vänner kommer och fikar) samt bakat en kaka till ikväll. Blir det tummen upp för fikat så kommer recept imorgon ;) Som alltid när man har bakat är det ett berg av disk som ska tas om hand, vilket jag planerar att göra nu innan jag gör mig ordning för kvällen som börjar med middag och svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback