Eufori!

Igår körde jag mitt sista Bodystep och corepass på Step In före flytten och det var såå härligt! På sista konditionstoppen jag gav järnet och nådde maxpuls - ni vet när hela kroppen nästan blir kall och man ryser för att det är så jobbigt. En liten stund kan man vara där uppe och känns sig helt odödlig, innan man kommer på hur tugnt det är. Vilken känsla! Jag hoppade på som bara den igår och det har faktiskt gått bra med benen, peppar peppar. Än så länge känns det bra iallafall och jag hoppas att det håller i sig!
Coren gick också bra och det var tungt som vanligt. På Bodystepen var det ganska normalt med folk för en söndag, men på coren var det kanske 1/4 mot för det brukar vara. Men det inte konstigt med tanke på hur härligt väder det var igår!


Kommentarer
Postat av: Annelie K

Ja, det är så himla skönt när det känns så där! =) Skönt att du inte fick ont.



Sv: Ja, vi fick också stå stilla ett bra tag. Vi har ju dock lite flextid så själva förseningen gjorde inte så mycket men det var ju rackarns segt att sitta fast där. Hade vi vetat att det skulle ta så'n tid hade vi åkt genom södra Sunderbyn istället... Nåja, vägen blir väl förhoppningsvis bättre. Ha en bra dag, du också! =)

2009-08-10 @ 09:25:17
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback