Dagens planer

Nu är vi färdiga med vår gruppuppgift och jag har även gjort klart den individuella, vilket innebär att jag är ledig från skolarbete i helgen. Så skönt! Dagens planer består av att packa och lasta inför flytten imorgon, sedan hoppas jag att jag och min faster har tid att sy upp mina byxor - var och shoppade igår och köpte ett par extra kostymbyxor samt en vanlig vit skjorta. Känns som att en uppsättning kläder, som vi köper av skolan, är lite väl magert! Ska dock bli roligt när kostymen kommer på måndag, då planerar jag att köpa en kjol till. Dock vill jag först ha kavajen så att jag ser att över- och underdel passar ihop. Tror att det blir en rätt tidig kväll med tanke på min  tidiga morgon....

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Önskar dig en riktigt trevlig helg. Lycka till med flytten.

2009-08-28 @ 22:11:27
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback