Ännu en dag i kylan

Så sitter man på jobbet igen, ännu en dag väntar på en våning med FÖR bra luftkonditionering. Problemet brukar oftast vara det motsatta på sommaren, men hos oss är det kallt. Jag lovar. Folk sitter i filtar. Inte så kul mitt sommaren. Efter jobbet ska jag hem till mamma för en bit mat och sedan fixa lite hemma, bland annat börja packa inför flytten.


Igår var det en underbar kväll, vilket väder! Ricard hämtade mig efter jobbet och vi hojade hem, via Gammelstad och Södra Sunderbyn. Vi for ut till färjelägret för att se om det gick någon färja, men vi missade den precis. Vi avslutade sedan kvällen med at köra hem en kompis bil som Ricard har haft hos oss, sedan promenerade vi hem. Gick bra med benhinnorna då det inte var en så lång promenad, bara drygt 2 km.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Annelie K

Nä, för kallt är ju inte så hälsosamt att sitta i en hel dag. Några minuter kan ju vara skönt om man just har varit ute i värmen, men det lät ju inte bra att ni fryser!



Vilken skön avslutning på gårdagkvällen med en liten promenad. Vad bra att det inte kändes i benhinnorna.



Jag kommer förmodligen att gå på pump på söndag, sorry. Men jag ska försöka komma på din sista pump i alla fall.



Ha en underbar helg!

2009-08-08 @ 20:08:17
URL: http://www.metrobloggen.se/combattjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback