Stolt!

Idag landade senaste numret av Fitness Magazine i brevlådan och jag slog som vanligt upp tidningen och bläddrade till ledaren, den läser jag alltid först. Under ledaren presenteras de två fitness-modeller som är med i tidningen - två helt vanliga tjejer med träning som intresse - illustrerar reportagen. En av tjejerna har på sig en gul sporttopp från Nike och jag tänker "åh, snygg topp". Sedan flyttar jag blicken en halv centimeter åt höger och läser vad modellen heter. Annica Bottne. VA?! DET ÄR JU MIN SYSTER! Snacka om chock! Hon och mamma har lyckats hålla hemligt att hon är en av månadens modeller och överraskningen är total. Så roligt! Kolla in alla bilder (och resten av tidningen så klart!) i en butik nära dig!

 

 

Visst har jag en snygg syster!? :)


Kommentarer
Postat av: Kusin-Marie

Å, vad kul! Luriga dem är..att de har kunnat hålla sig =) Superfin Annica precis som alla ni andra!

2010-04-21 @ 16:56:18
Postat av: LottaN

Spännande det ska bli att få se hela tidningen! Du må tro att det varit svårt att hålla hemligt! Kramisar

2010-04-21 @ 19:22:40
Postat av: Marie

Haha, vilket roligt blogginlägg! Vi på Fitness håller med, snygg syster du har! Fotografen ville gifta sig med henne :)



//Marie (som skriver ledarna)

2010-05-06 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback